Kompletny przewodnik po rozwiązywaniu problemów w biurze
Nieodłącznym elementem sukcesu w biznesie jest umiejętność radzenia sobie z wyzwaniami i problemami oraz minimalizowania szkód.
Wszyscy widzieliśmy celebrytów w tabloidach; na pierwszej stronie pojawia się artykuł o jakimś wielkim wykroczeniu, które może zrujnować ich karierę. Na początku wygląda to źle, wręcz fatalnie, ale wtedy do akcji wkracza ekspert PR i wszystko łagodzi. Nazywa się to ograniczaniem szkód. Zanim się obejrzysz, dana gwiazda pojawia się w kolejnym reality show, a jej kariera wraca na właściwe tory!
Chociaż nie musisz być ekspertem PR (Public Relations) dla sławnej osoby, jako menedżer, a w pewnym stopniu także pracownik, musisz być ekspertem PR dla swojej firmy. Oznacza to zarządzanie problemami i zapewnienie jak najlepszych rezultatów. Oznacza to również wypatrywanie wszelkich nadchodzących problemów i szukanie sposobów ich rozwiązania, zanim zaczną wywoływać dramaty.
W środowisku biurowym istnieje wiele potencjalnych problemów, które mogą wysuwać się na pierwszy plan, jednak zrozumienie głównych sposobów rozwiązywania problemów pozwoli Ci przetrwać wszelkie fale i wypłynąć na spokojniejsze wody. Może to również pomóc w uniknięciu problemów w ogóle!
W tym przewodniku przedstawimy niektóre z najczęstszych problemów biurowych, które mogą wystąpić w Twojej firmie. Podamy informacje o tym, dlaczego mogą one stanowić problem, co można z nimi zrobić i jakie są najlepsze sposoby rozwiązywania problemów, aby pomóc w ich rozwiązaniu w najlepszy możliwy sposób. Od problemów z meblami biurowymi po morale, konflikty pracowników po wściekłych klientów - mamy wszystko pod kontrolą!
Po pierwsze, zagłębmy się nieco bardziej w to, dlaczego rozwiązywanie problemów jest czymś, co zawsze powinno być na pierwszym miejscu.
Dlaczego rozwiązywanie problemów może być różnicą między sukcesem a porażką
Może Ci się wydawać, że ten tytuł jest nieco drastyczny, ale to prawda.
Wiedza o tym, co zrobić w przypadku wystąpienia problemu, może stanowić różnicę między poważną katastrofą, która może spowodować negatywne skutki dla firmy, a pokonaniem problemu i wyciągnięciem wniosków. To drugie rozwiązanie to sukces, do którego powinna dążyć każda firma.
W środowisku biurowym zawsze będą pojawiać się problemy. Gdziekolwiek są ludzie, tam są problemy, gdziekolwiek jest biznes, tam na pewno będą problemy, gdziekolwiek są klienci, tam będą problemy! Prowadzenie firmy każdego rodzaju jest pełne potencjalnych pułapek, ale firmy, które wiedzą, jak przeskakiwać przeszkody niczym mistrz płotkarski, przetrwają i będą się rozwijać w przyszłości.
Duże, międzynarodowe firmy nie bez powodu mają Działy Public Relations. Ze złą prasą można sobie łatwo poradzić. Potencjalne pozwy sądowe są szybko rozpatrywane, a wszelkie szczegóły, które nie powinny wyciec, są jak najszybciej ukrywane. Chociaż w przypadku małej firmy lub firmy rozpoczynającej działalność nie musisz mieć do czynienia z tak dramatycznymi możliwościami, nadal ważne jest, aby zdawać sobie sprawę, że zła prasa każdego rodzaju, nawet plotka, może mieć katastrofalne skutki dla firmy.
To, co dzieje się w biurze, w pewnych okolicznościach ma zwyczaj wydostawać się na zewnątrz i zanim się obejrzysz, rozchodzi się wieść pantoflowa. Klienci zaczynają opuszczać Twoją firmę, ponieważ nie podoba im się to, co słyszą, i zamiast tego udają się do konkurencji.
To zły obraz, prawda?
Niektóre ze scenariuszy, o których będziemy mówić, nie są tak drastyczne, ale nadal mogą powodować problemy w codziennym funkcjonowaniu biura, a w rezultacie całej firmy.
Radzenie sobie z konfliktami
Jednym z największych problemów, z jakimi można się spotkać w środowisku biurowym, jest konflikt między pracownikami. Może on potencjalnie wywołać fale uderzeniowe w całej przestrzeni, a w najgorszym przypadku może doprowadzić do spadku morale w biurze. Morale to kwestia, którą omówimy w następnym rozdziale, ale na razie należy zdać sobie sprawę, że niskie morale to bardzo zła rzecz.
Menedżerowie powinni przejść specjalne szkolenie w zakresie rozwiązywania konfliktów, aby móc z wyczuciem i szybko radzić sobie z pojawiającymi się problemami. Ponadto pracownicy powinni również wiedzieć, co robić w przypadku wystąpienia konfliktu, aby mogli dojrzale i profesjonalnie poradzić sobie z nim u źródła, zanim wymknie się spod kontroli.
Obejrzyj ten film, który zawiera kilka przydatnych wskazówek, jak radzić sobie z konfliktami i uniknąć katastrofy.
Znajdziesz w nim przydatne informacje, które możesz wykorzystać w praktyce, jeśli kiedykolwiek będziesz musiał zmierzyć się z własnym konfliktem.
Istnieje niezliczona liczba scenariuszy, które mogą prowadzić do konfliktu. Może to być sytuacja, w której pracownik uważa, że jego kolega ukradł jego pomysł i przypisuje sobie jego zasługi, może to być sytuacja, w której ktoś został pominięty przy awansie i nie radzi sobie z tym dobrze, a może to być po prostu sytuacja, w której dwie osoby mają całkowicie sprzeczne osobowości i nie dogadują się ze sobą.
Do wszystkich scenariuszy należy podchodzić z wyczuciem i nieco inaczej niż do innych. Każda sytuacja jest inna, a to oznacza, że konieczne jest indywidualne podejście. Z tego powodu menedżerowie potrzebują specjalnych szkoleń, o których wspominaliśmy wcześniej, i muszą je regularnie aktualizować.
Jak radzić sobie z problemami z morale
Wspomnieliśmy już o morale i jest to kolejna kwestia, która może powodować poważne problemy w firmie.
Wniosek jest taki, że jeśli firma ma niskie morale, jej produktywność jest niska, a to oznacza również niską wydajność. Zasadniczo, niezadowoleni pracownicy mogą w dłuższej perspektywie kosztować Cię pieniądze!
Niskie morale może wynikać z wielu powodów, ale kilka z nich jest najczęstszych to
- Duże obciążenie pracą
- Konflikty między pracownikami
- Złe zarządzanie
- Pracownicy czują się niedoceniani
- Zmiany w praktykach pracy, które nie są konsultowane z pracownikami
- Złe środowisko pracy
- Brak elastycznych opcji pracy
- Cele i terminy, których nie da się osiągnąć
- Wysoki poziom stresu
- Brak nacisku na zdrowie i dobre samopoczucie pracowników
Lista jest długa!
Aby morale pozostało na wysokim poziomie, ważne jest, aby pokazać pracownikom, że Ci zależy. W rzeczywistości jest to o wiele łatwiejsze, niż się wydaje, a wszystko sprowadza się do słuchania pracowników, pytania ich o zdanie, omawiania z nimi zmian i pytania, jak się z nimi czują, prowadzenia polityki otwartych drzwi, zachęcania do zgłaszania pomysłów, tworzenia środowiska pracy zespołowej oraz zapewniania wygodnych mebli i ogólnie przyjemnej przestrzeni biurowej pod względem wystroju i wzornictwa.
Wszystko to sprowadza się do traktowania pracowników jak ludzi, a nie jak liczb.
Co jednak zrobić, gdy morale są niskie i trzeba je poprawić?
Najlepszą odpowiedzią na ten problem jest komunikacja. Rozmawiaj z pracownikami, ale rób to na poziomie ludzkim. Zapytaj, jak się czują w swojej pracy, co można by poprawić i co możesz zrobić, aby uczynić ich życie lepszym i łatwiejszym. W ten sposób pokazujesz pracownikom, że zależy Ci na ich opinii i że chcesz coś poprawić dla nich, a nie dla firmy. Oczywiście, biznes ma tu znaczenie, ale skupiając się na najważniejszym atucie firmy - pracownikach, można przezwyciężyć problemy z morale.
Problemy związane z wystrojem biura i sposoby ich przezwyciężenia
Robimy teraz postępy w naszym przewodniku rozwiązywania typowych problemów, a następny problem jest ściśle powiązany z morale.
Czy Twoje biuro jest właściwie zaprojektowane? Czy jest wygodne? Czy strona Wystrój i ogólna aranżacja są inspirujące? Czy jest w nim wystarczająco dużo naturalnego światła i świeżego powietrza? Czy jest to miejsce, do którego pracownicy chcą przychodzić rano?
Wygodne i atrakcyjne biuro znacznie ułatwia pracę i sprawia, że ludzie chcą przychodzić do biura i codziennie starać się dać z siebie wszystko. Jeśli biuro jest trudne do pracy, morale na tym ucierpi. Ponadto, gdy krzesła biurowe są niewygodne i nie zapewniają wsparcia, pracownicy mogą cierpieć na bóle pleców, szyi i wiele innych dolegliwości.
W jaki sposób można zidentyfikować potencjalne problemy z konstrukcją biura i je rozwiązać?
Oceny ryzyka i regularne oceny ogólne - oto jak. Wszystko sprowadza się także do komunikacji.
Upewnij się, że prowadzisz politykę otwartych drzwi, aby pracownicy wiedzieli, że mogą przyjść do Ciebie z każdym problemem, a także, że zostaną potraktowani poważnie. Na przykład, jeśli jeden z pracowników przychodzi do Ciebie i skarży się, że jego krzesło powoduje problemy z kręgosłupem, nie pomijaj go milczeniem. Jeśli tak zrobisz, pracownik będzie cierpiał na silne bóle pleców i być może pójdzie z tego powodu na zwolnienie lekarskie. Zamiast tego przedyskutuj różne opcje i rozważ zakup ergonomicznego krzesła dla pracownika. Pamiętaj, że musisz inwestować w swoich pracowników!
Jeśli potrzebujesz nieco więcej informacji na temat ergonomicznych krzeseł, zapoznaj się z tą przydatną infografiką.
Źródło - http://infographicplaza.com/5-things-to-look-for-when-buying-an-ergonomic-chair/
Należy również zadbać o to, aby meble biurowe były ustawione we właściwych miejscach. Nie jest dobrze mieć drukarki z dala od modnych mebli biurowych, ponieważ pracownicy będą spędzać połowę czasu na wstawaniu i siadaniu, co odciąga ich od pracy.
Kolejną kwestią związaną z rozmieszczeniem jest zapewnienie pracownikom wystarczającej ilości naturalnego światła, a więc umieszczenie biurek blisko okien, ale nie tak blisko, aby odblaski stanowiły problem.
Mówiąc prościej, upewnienie się, że biuro jest zaprojektowane prawidłowo, Można jednak łatwo rozwiązać wszelkie problemy, które się pojawią, dbając o to, aby ta kwestia nie umknęła naszej uwadze. Na przykład białe meble biurowe idealnie nadają się do rozjaśnienia nieco ciemniejszego biura, co może zdziałać cuda dla poziomu morale w Twojej przestrzeni.
Czy Twoja produktywność jest niska?
Innym potencjalnym problemem, który może uderzyć w firmę i który może kosztować dużą ilość gotówki, jest spadek produktywności poniżej pewnego poziomu.
Istnieje schemat przepływu pomiędzy trzema aspektami biznesu Są to morale, które prowadzą do produktywności, a ta z kolei do zysków.
Jeśli zauważysz, że Twoja produktywność spada, musisz zadać sobie pytanie, dlaczego tak się dzieje. Ponownie, wiąże się to z morale, ale może to być również spowodowane kilkoma innymi kwestiami. Czy Twoi pracownicy wiedzą, jak zarządzać czasem? Czy mają problemy z nowym pakietem oprogramowania i potrzebują więcej szkoleń? Czy coś nie jest w porządku z Twoimi obecnymi systemami pracy i spowalniają one Twoich pracowników do tego stopnia, że są mniej wydajni?
Jeśli w tym momencie trochę się pogubiłeś i nie jesteś pewien, jak zdefiniować produktywność, zróbmy krok wstecz. Obejrzyj ten film, aby szybko się zorientować.
Produktywność może być również powiązana z wyborem mebli. Wykazano, że aktywna praca zwiększa produktywność dzięki lepszej koncentracji. Oznacza to, że warto pomyśleć o takich rozwiązaniach, jak stoły o podwyższonej wysokości lub wysokie taborety. Połączenie siedzenia i stania daje ciału szybki zastrzyk ćwiczeń, a także zapewnia dodatkowe krążenie i dopływ tlenu do mózgu.
Zachęcanie pracowników do stosowania tych aktywnych metod pracy może być świetnym sposobem na zwiększenie wydajności. Warto również pomyśleć o zachęcaniu do ćwiczeń fizycznych i zdrowszego odżywiania się, co również pomaga w zwiększeniu wydajności. Co powiesz na program chodzenia do pracy lub zachęcanie pracowników do wychodzenia na zewnątrz w czasie przerw w pracy?
Każdy drobiazg pomaga w tej kwestii!
Nieco wcześniej wspomnieliśmy o rozmieszczeniu mebli, które również może mieć wpływ na produktywność. Może to oznaczać umieszczenie drukarek i urządzeń biurowych w rozsądnych miejscach. Oprócz tego należy również zwrócić uwagę na to, czego brakuje w umeblowaniu. Na przykład, siedzisz w sali konferencyjnej i prowadzisz sesję roboczą, a w laptopie pada bateria. Zostawiłeś ładowarkę w biurze. Zamiast wstawać po nią, warto pomyśleć o stole do sali konferencyjnej z systemem zarządzania kablami, który zapewni większą produktywność i mniejszą stratę czasu!
Idealnym rozwiązaniem są modułowe meble biurowe. również, ponieważ można je przestawiać w zależności od wykonywanego zadania, np. pracy w ciszy lub współpracy. Kabiny to także świetny pomysł na pracę w ścisłym gronie, dzięki czemu pracownicy mogą się skoncentrować bez przeszkód.
Techniki zarządzania czasem, takie jak metoda Pomodoro, wraz z wysokiej jakości meblami i odpowiednim rozmieszczeniem rozmieszczeniem mogą stanowić różnicę między niską a wysoką wydajnością.
Aby uzyskać kilka innych wskazówek, jak być wyjątkowo produktywnym, zapoznaj się z tą przydatną infografiką.
Źródło - https://blog.adioma.com/how-to-be-productive-infographic/
Panika! Awaria technologiczna!
Jednym z największych zmartwień firmy jest to, że nastąpi awaria techniczna i wszystko zostanie utracone. Jest to bardzo realne ryzyko, ale istnieją sposoby, aby mu zapobiec i poradzić sobie z nim. z nim, gdyby najgorsze było się wydarzyć.
Technologia to wspaniała rzecz, ale nie jest niezawodna. Czasami przerwy w dostawie prądu mogą oznaczać utratę pracy, a drobny problem z programem komputerowym może spowodować usunięcie całej bazy danych z informacjami o klientach. Takie rzeczy mogą się zdarzyć, ale liczy się sposób, w jaki sobie z nimi radzisz.
Pierwszą rzeczą, jaką należy zrobić, jest zapewnienie kopii zapasowych wszystkich danych. Niezależnie od tego, z jakich pakietów oprogramowania korzystasz, upewnij się, że wiesz, jak one działają, i że masz numer centrum telefonicznego na wypadek problemów. Jeśli korzystasz z cyfrowej pamięci masowej, upewnij się, że dokładnie ją rozumiesz i wiesz, co zrobić w przypadku utraty haseł lub ogólnego dostępu.
Upewnij się, że wszystkie poufne informacje są zaszyfrowane i chronione hasłem oraz że dostęp do nich mają tylko te osoby, które naprawdę muszą znać hasła. Ponadto należy uświadomić pracownikom, jak ważne jest regularne tworzenie kopii zapasowych.
Jeśli w biurze znajduje się specjalny dział IT, z pewnością wiesz o programach antywirusowych i bezpieczeństwie internetowym, ale jest to coś, co powinieneś zrobić nawet jeśli nie masz takiego działu. Wirus komputerowy może wywołać spustoszenie w Twojej firmie, Może też spowodować poważne problemy, jeśli dojdzie do utraty lub udostępnienia poufnych informacji. W przeszłości wielokrotnie dochodziło do takich sytuacji w dużych firmach, a ich konsekwencje były ogromne. Ma to ogromny wpływ na lojalność i zaufanie klientów, którzy w rezultacie decydują się na korzystanie z usług innej firmy.
Z tego powodu należy się upewnić, że poufność i ochrona są na wysokiej pozycji na liście priorytetów.
Radzenie sobie z trudnymi klientami
Radzenie sobie ze skargami klientów jest jednym z największych problemów wielu firm zajmujących się obsługą klienta. Jeśli masz regularny kontakt z klientami przez telefon lub osobiście, ważne jest, aby wszyscy pracownicy przeszli szkolenie na temat sposobów radzenia sobie z reklamacjami. Może to w znacznym stopniu zapobiec problemom i pomóc w załagodzeniu konfliktu w razie wystąpienia problemu.
Dobra wiadomość jest taka, że większość szkoleń z zakresu obsługi klienta sprowadza się do podstaw - upewnienia się, że klient wie, że go słuchasz i że wczuwasz się w jego problem, nawiązania kontaktu wzrokowego, zapewnienia mu poczucia komfortu podczas opowiadania o swojej wersji wydarzeń, a także zapewnienia, że coś z tym zrobisz, pokazując klientowi, że prowadzisz dochodzenie i sprawdzasz sytuację. Od prostych manier może zależeć, czy klient będzie nadal zły i odejdzie do jednego z konkurentów, czy też będzie zadowolony z Twojej reakcji i pozostanie na Twojej liście klientów.
Poniższa infografika zawiera kilka świetnych rad, jak radzić sobie z rozzłoszczonymi klientami.
Źródło - https://www.providesupport.com/blog/handle-angry-customers-infographic/
Szkolenie pomoże uniknąć sytuacji, w których problemy stają się poważnymi problemami, ale co zrobić, gdy sytuacja staje się trudna? W tym przypadku chodzi o kontrolę szkód i to właśnie wtedy menedżerowie powinni wkroczyć do akcji i spróbować skierować problem w stronę pozytywną, a nie negatywną.
Klient, który nadal się złości, mimo że pracownicy próbują go uspokoić i rozwiązać problem, potrzebuje spotkania w cztery oczy z kimś, kto jest dla niego autorytetem. W większości przypadków to wystarczy, aby rozwiązać problem, ponieważ klient czuje, że jest traktowany bardzo poważnie.
Usiądź z klientem, być może przy meblach dla zarządu, aby zrozumiał, że jest teraz w miejscu, które jest poważne i gdzie jego problem zostanie rozwiązany. Porozmawiaj o wszystkim, wysłuchaj i wyjaśnij, jak firma podchodzi do sprawy i jaki jest rezultat. Dobrym pomysłem jest zapewnienie klientowi jak największej ilości tego, czego chce, ale powinno to być również realistyczne i nie powinno prowadzić do sytuacji, w której firma bierze na siebie odpowiedzialność za rzeczy, które nie są jej winą.
Należy mieć nadzieję, że dzięki wysłuchaniu klienta i zapewnieniu mu pozytywnego wyniku, pozostanie on na liście klientów firmy i nie będzie czuł potrzeby odejścia do konkurencji.
Kiedy stres staje się problemem
Jednym z najczęstszych problemów, z jakimi borykają się biura, jest stres. Pracownicy mogą łatwo cierpieć na stres z powodu wielu różnych problemów, ale smutne jest to, że większości z nich można uniknąć dzięki otwartej linii komunikacji z kierownictwem.
Większość pracowników nie lubi mówić swojemu przełożonemu, że cierpi z powodu stresu, ale to od przełożonego zależy, czy pracownicy będą czuli się komfortowo, zwracając się do niego.
Szkolenie w zakresie radzenia sobie ze stresem jest dobrym pomysłem dla wszystkich pracowników, ponieważ da im ono praktyczne metody, które będą mogli stosować przy biurku w ciągu dnia pracy. Ważne jest także, aby obalić piętno, które zwykle towarzyszy stresowi w miejscu pracy. stresu w miejscu pracy, aby wszyscy rozumieli i mogli pomóc kolegom, którzy czują się pod presją.
Każdego roku brytyjskie firmy tracą ogromne przychody z powodu utraconych dni roboczych, np. z powodu zwolnień lekarskich pracowników spowodowanych stresem. Można to zminimalizować, a nawet wyeliminować, pomagając w komunikacji, zarządzaniu obciążeniem pracą, zrozumieniu zasad zarządzania czasem i stresem oraz tworząc w miarę możliwości środowisko pracy zespołowej.
Jeśli pracownik czuje się pod presją i z tego powodu idzie na zwolnienie lekarskie, należy zapewnić mu jak największe wsparcie i zapytać, czy firma może coś zrobić. Pomoże im to znacznie szybciej wrócić do zdrowia i sprawi, że po powrocie będą czuli się silniejsi.
Mówiąc prościej, zarządzanie stresem polega również na tworzeniu środowiska rodzinnego w pracy, w którym każdy czuje się wspierany i może porozmawiać.
Niedoświadczeni menedżerowie wciąż mogą odnieść sukces
Jedną z najczęstszych przyczyn odejścia pracowników z firmy jest złe zarządzanie. Dla tych, którzy codziennie siedzą w biurze, kierownictwo i wskazówki są bardzo ważne. Jeśli tego nie ma, jeśli menedżer nie traktuje pracowników dobrze lub nie docenia ich, pracownicy odejdą i znajdą kierownictwo, które ich docenia i słucha ich pomysłów i sugestii.
Niedoświadczeni menedżerowie nadal mogą odnosić sukcesy - wystarczy, że będą słuchać, uczyć się, szkolić i być może korzystać z pomocy mentora, który stosuje określony styl zarządzania.
Menedżerowie popełniają błędy jak wszyscy, ale ze względu na swoją pozycję są w znacznie większym stopniu narażeni na błędy.
Obejrzyj ten film, w którym omówiono 20 ról i obowiązków kierownika wysokiej jakości menedżera.
Jeśli czytasz te słowa jako nowy menedżer lub menedżer, który czuje, że potrzebuje małego odświeżenia umiejętności, dobra wiadomość jest taka, że wysokiej jakości menedżer to zawsze praca w toku. Nigdy nie będziesz wiedział wszystkiego i nie powinieneś też oczekiwać, że będziesz wiedział. Praca z pracownikami, a nie przeciwko nim, pomoże Ci zatrzymać wysokiej klasy personel i przyciągnąć nowe talenty.
Jeśli w przeszłości miałeś wrażenie, że Twoja praca była gorszej jakości, dlaczego nie zająć się tą kwestią wspólnie z pracownikami, prosząc ich o sugestie dotyczące nowych projektów itp. Nigdy nie jest za późno na wypróbowanie nowych taktyk, a rezultaty mogą być fantastyczne pod względem morale i wydajności.
Oczywiście umiejętności podejmowania decyzji są niezwykle ważne dla menedżera i może się okazać, że trzeba je podszlifować, aby mieć pewność, że w przyszłości będzie się dokonywać właściwych wyborów. Nikt nie jest doskonały, a przyznanie się do tego, że może wymagać dodatkowego szkolenia, jest mocną stroną. siła, ponieważ pomaga stać się lepszym menedżerem w przyszłości.
Znaczenie regularnych aktualizacji szkoleń
Wiele z kwestii, o których mówiliśmy, można rozwiązać dzięki regularnym szkoleniom. Mogą to być szkolenia wewnętrzne lub zewnętrzne, ale z pewnością należy przygotować pełen pakiet dla nowych pracowników.
Wiele firm organizuje coroczne szkolenia, być może całodniowe, które często określa się mianem "programu kroczącego" lub ogólnego szkolenia korporacyjnego. Często dotyczą one bezpieczeństwa przeciwpożarowego, podnoszenia i przenoszenia szkolenieale z łatwością można dodać takie elementy, jak zarządzanie stresem, techniki zarządzania czasem, zwracanie uwagi na problemy ze zdrowiem psychicznym i wsparcie w tym zakresie oraz zarządzanie konfliktami. To wszystko są bardzo przydatne informacje, które można zawrzeć w jednej całodniowej sesji szkoleniowej. sesji szkoleniowej, a z czasem okażą się nieocenione.
Aby dowiedzieć się więcej o tym, dlaczego szkolenia i rozwój są dlaczego szkolenia i rozwój są tak ważne, zapoznaj się z tą interesującą infografiką.
Źródło - https://visual.ly/community/infographic/education/why-training-and-development-important
Można również pomyśleć o włączeniu do istniejącej przestrzeni biurowej strefy szkoleniowej, z kilkoma komputerami, siatkowymi krzesłami zapewniającymi wygodę i spokojnym miejscem dla pracowników, w którym będą mogli przeprowadzać szkolenia i wykonywać badania niezbędne do pełnienia ich funkcji. Przywiązywanie wagi do szkoleń i ogólnej edukacji pomaga pracownikom poczuć, że inwestujesz w nich jako w ludzi.
Im więcej wysiłku włożysz w to, aby mogli wykorzystać swój potencjał, tym bardziej będą pewni siebie w swojej roli. Wspomnieliśmy już wcześniej o morale, a to z pewnością przyczyni się do jego wzrostu i zapewni większą produktywność.
Podsumowanie
I tak oto mamy przed sobą kompletny przewodnik po rozwiązywaniu i unikaniu typowych problemów biurowych. Mamy nadzieję, że w tym momencie poczujesz się o wiele pewniej, że jesteś w stanie ominąć niektóre z tych powszechnych problemów, które mogą pojawić się na Twojej drodze, a także, że znasz kilka wskazówek i porad, jak zapobiegać ich wystąpieniu w pierwszej kolejności.
Oczywiście nie jest możliwe, aby w całym okresie działalności firmy nie wystąpiło żadne niekorzystne zdarzenie, ale można je zminimalizować do bardzo niskiego poziomu. Kontrowersje towarzyszą często działalności biznesowej, ale nie popełnisz wielu błędów, koncentrując się na pracownikach jako ludziach, wspierając ich, zachęcając, słuchając ich i zapewniając im atrakcyjne, przyjazne i komfortowe środowisko pracy. Dzięki regularnym szkoleniom na stronie uzbroisz swoich pracowników w informacje i umiejętności, których potrzebują, aby poradzić sobie z problemami u źródła, dzięki czemu nie staną się one ogromnymi problemami, które sięgają poziomu kierownictwa i nie tylko.
Być może doświadczyłeś już niektórych z problemów, o których mówimy w tym przewodniku, a jeśli tak, możesz wykorzystać informacje, które Ci przekazaliśmy, aby przeanalizować, czy poradziłeś sobie z problemem w najlepszy sposób, czy też nie. Nigdy nie przestajemy się uczyć, niezależnie od tego, czy jest to poziom kierowniczy, czy nie. reakcję, jeśli takie zdarzenie powtórzy się w przyszłości.
Postępując w ten sposób, pokazujesz pracownikom, że poważnie podchodzisz do wykonywanej pracy i że dodatkowo ich cenisz. Pokazujesz również swoim klientom, że ich cenisz. również, i że jesteś firmą, której zależy, firmą, która zrobi wszystko, co w jej mocy, aby nie tylko dostarczyć obiecane towary i usługi, ale także zapewnić im ogólne wrażenia, które znacznie przewyższą oczekiwania.
Jeśli uda Ci się zrobić to wszystko, nie tylko unikniesz problemów, ale jednocześnie będziesz się świetnie prowadzić.
Powodzenia!